وندی شرمن: شاهد بزرگ‌ترین زوال آمریکا در تاریخ هستیم  

خبرگزاری مهر شنبه 15 فروردین 1405 - 08:49
معاون پیشین وزارت خارجه آمریکا با انتشار تصاویر سرنگونی جنگنده های آمریکا با پدافند ایران، این وضعیت را یک زوال تاریخی برای واشنگتن ارزیابی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، وندی شرمن معاون پیشین وزارت خارجه آمریکا در پیامی در شبکه ایکس نوشت: به ما وعدهٔ قدرت داده بودند. اما اکنون، در لحظه‌شمار بزرگ‌ترین زوال تاریخ کشورمان هستیم.

وی افزود: آینده‌مان تکه‌تکه در ازای جنگی که هیچ‌گاه واقعاً از آن ما نبود، معامله می‌شود.

این دیپلمات با انتشار تصاویر و فیلم های سرنگونی جنگنده آمریکایی توسط پدافند ایران، نوشت: فیلم را ببینید. خودتان قضاوت کنید.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.