واکنش متفاوت وندی شرمن به سقوط دو جنگنده آمریکایی در ایران/ به ما وعده قدرت داده بودند اما شاهد بزرگ‌ترین زوال آمریکا در تاریخ هستیم

اقتصادنیوز شنبه 15 فروردین 1405 - 09:10
اقتصادنیوز: معاون پیشین وزارت خارجه آمریکا به ساقط شدن جنگنده‌های آمریکایی توسط ایران واکنش نشان داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، وندی شرمن، معاون پیشین وزارت امور خارجه آمریکا با انتشار ویدئو و تصاویر هدف قرار گرفتن جنگنده‌های آمریکایی توسط نیروهای مسلح ایران در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: به ما وعدهٔ قدرت داده بودند. اما اکنون، در لحظه‌شمار بزرگ‌ترین زوال تاریخ کشورمان هستیم.

وی تاکید کرد: آینده‌مان تکه‌تکه در ازای جنگی که هیچ‌گاه واقعاً از آن ما نبود، معامله می‌شود. فیلم را ببینید. خودتان قضاوت کنید.

روز گذشته نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران یک فروند جنگنده اف15 کلاس ای و جنگنده A10 آمریکایی را سرنگون کردند.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.