کارخانه سیمان بندر خمیر هدف حملات پهپادی قرار گرفت

اقتصادنیوز شنبه 15 فروردین 1405 - 12:25
اقتصادنیوز: احمد نفیسی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار هرمزگان، از وقوع یک حمله به کارخانه سیمان بندر خمیر خبر داد.

به گزارش اقبتصادنیوز به نقل از تسنیم، به گفته نفیسی، کارخانه سیمان بندر خمیر هدف حملات پهپادی ارتش متجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

وی افزود: خوشبختانه این حملات با هوشیاری نیروهای مستقر در منطقه و بدون هیچگونه تلفات جانی همراه بوده است.

معاون استاندار هرمزگان با تأکید بر آمادگی کامل مجموعه استانی، اظهار داشت: علی‌رغم تلاش دشمن برای ایجاد اختلال در روند تولید و ناامنی‌آفرینی، فرآیند تولید در این کارخانه همچنان پایدار ادامه دارد و هیچ خللی در زنجیره تولید ایجاد نشده است.

نفیسی، خاطرنشان کرد: اینگونه اقدامات مذبوحانه نه تنها خللی در اراده مردم و مسئولین برای پیشرفت ایجاد نمی‌کند، بلکه باعث افزایش آمادگی دفاعی و هوشیاری در برابر تهدیدات خواهد شد.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.