شرایط در منطقه ویژه پتروشیمی ماهشهر تحت کنترل است/ هیچ گونه نشتی یا تصاعد مواد سمی در منطقه نداریم

اقتصادنیوز شنبه 15 فروردین 1405 - 13:25
اقتصادنیوز: معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان در پی حمله به پتروشیمی ماهشهر گفت: هیچ گونه نشتی یا تصاعد مواد سمی در منطقه نداریم و امور مدیریت شده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، ولی الله حیاتی ظهر امروز شنبه در گفتگویی رسانه‌ای اظهار کرد: درپی تهاجم هوایی دشمنان آمریکایی - صهیونیستی به تعدادی از واحدهای پتروشیمی مستقر در ماهشهر و بندر امام از همان لحظات اولیه اقدامات تأمینی و امدادی صورت گرفت و وضعیت تحت کنترل قرار گرفت.

وی افزود: هیچ گونه نشتی یا تصاعد مواد سمی در منطقه نداریم و امور مدیریت شده است لذا مردم به ویژه ساکنان مناطق ماهشهر و بندر امام نگران نباشند و به شایعات توجه نکنند.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.