خانم بازیگر: این جنگ فقط سیاسی و نظامی نیست

همشهری آنلاین شنبه 15 فروردین 1405 - 14:16
هانیه غلامی بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به تجاوز این روزهای دشمن به خاک کشورمان نوشت که صبر همیشه در حال سنجش است و اظهار امیدواری کرد از این آزمون هم سربلند بیرون بیاییم.

به گزارش همشهری آنلاین، هانیه غلامی بازیگر سینما و تلویزیون که در سریال هایی چون «دشتستان» به ایفای نقش پرداخته است درباره تجاوز دشمن به کشور نوشت که ابن حمله بر آرامش و احساس امنیت و همه چیز اثر می گذارد.

متن یادداشت را در زیر بخوانید:

«وقوع جنگ در سرزمین مان

ایران برای ما تنها یک رخداد سیاسی یا نظامی نیست.

بلکه امری است که مستقیماً بر احساس امنیت، آرامش و آینده‌نگری ما اثر می‌گذارد.

چنین شرایطی نگرانی عمیقی نسبت به جان و مال مردم و سرنوشت نسل‌های آینده ایجاد می‌کند.

در چنین وضعی، بیش از هر چیز بر ضرورت حفظ آرامش، صیانت از جان انسان‌ها و بازگشت هرچه سریع‌تر ثبات و امنیت تأکید دارم.

با این حال باور دارم

صبر ما همیشه در حال سنجش هست

امیدوارم از این آزمون هم سربلند بیرون بیاییم.

روزهای خوب برای همه مردم سرزمینم آرزومندم ...

سال نو مبارک، نوروز ۱۴۰۵

فرزند کوچک شما، هانیه غلامی»

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.