جدایی ستاره‌های ازبک از تیم‌هایی ایرانی!

خبرآنلاین شنبه 15 فروردین 1405 - 14:20
سایت چمپیونات ازبکستان اعلام کرد؛ فیفا به درخواست بازیکنان ازبکستانی شاغل در لیگ ایران پاسخ مثبت داده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فیفا به بازیکنان خارجی شاغل در فوتبال ایران اجازه داده است با فسخ کردن قرارداد خود به تیم‌های دیگر منتقل شوند.

به نقل از ورزش سه، در گزارش این سایت آمده است: «در شرایط فعلی بازیکنان لژیونر فقط می‌توانند تا ۱۵ اردیبهشت (۵ می) به مدت یک ماه به ازبکستان بازگردند. اگر اوضاع در خاورمیانه تغییر نکند، ممکن است قرارداد دوباره تمدید شود.»

به این ترتیب بازیکنان ازبکستانی شاغل در فوتبال ایران به تیم‌های کشور خود باز خواهند گشت تا در آستانه شروع رقابت‌های جام جهانی، همه آنها تحت نظارت کامل و در دسترس فابیو کاناوارو، سرمربی ایتالیایی تیم ملی این کشور باشند. 

این در شرایطی است که بازیکنان ازبکستانی شاغل در فوتبال ایران از جمله اوستون اورونوف، رستم آشورماتوف، اودیل خامربکوف و ایگور سرگیف همگی از بازیکنان مهم و تاثیرگذار تیم‌های خود محسوب می‌شوند و با این شرایط باید منتظر واکنش تیم‌های ایرانی به این تصمیم ماند.

۲۵۸ ۲۵۸

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.