
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، اتاق تعاون ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد: فعالان حوزه تعاون میتوانند صرفاً در بازه زمانی ساعت ۹ تا ۱۷ روزهای کاری، برای انجام تعاملات و مراودات داخلی و خارجی از این ظرفیت استفاده کنند.
در این اطلاعیه آمده است ؛ ضمن آرزوی پیروزی قاطع ایران عزیز در جنگ تحمیلی رژیم صهیونی و آمریکا علیه میهن اسلامی، اتاق تعاون ایران در راستای استمرار و تسهیل فعالیتهای اقتصادی و تجاری فعالان اقتصادی بخش تعاون، با اخذ خط اینترنت بینالمللی نسبت به برقراری سرویس اینترنتی تعاونیها، اتحادیهها و اتاقهای تعاون استانها اقدام نموده است.
این اقدام در چارچوب سیاستهای کلان کشور برای صیانت از فعالیتهای اقتصادی و تسهیل تجارت بینالملل صورت گرفته و با هدف جلوگیری از بروز وقفه و اختلال در امور تجاری فعالان اقتصادی حوزه تعاون، تعاونگران، اتحادیهها و شرکتهای تعاونی و همچنین اتاقهای تعاون استانها اجرا شده است.
براساس این اطلاعیه، کلیه فعالان حوزه تعاون، تعاونگران، اتحادیهها، شرکتهای تعاونی و اتاقهای تعاون استانها میتوانند جهت انجام این امور و بهرهمندی از این ظرفیت استفاده نمایند.