واکنش آژانس انرژی اتمی به حمله حمله به تاسیسات هسته ای ایران

اقتصادنیوز شنبه 15 فروردین 1405 - 15:43
اقتصادنیوز: سازمان انرژی اتمی در توئیتی حمله به تأسیسات هسته‌ای ⁧‫صلح‌آمیز‬⁩ ایران را محکوم کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سازمان انرژی اتمی در پیامی در شبکه مجازی ایکس ضمن محکومیت حمله به تأسیسات هسته‌ای ⁧‫صلح‌آمیز‬⁩ ایران خواستار پایان‌دادن به بی‌عملی در برابر ین اقدامات از سوی آژانس شد.

این سازمان اعلام کرد: حداقل انتظار از آژانس در چارچوب مسئولیت‌های اساسنامه‌ای محکومیت چنین اقداماتی ااست.

در این پیام آمده است که جمهوری اسلامی ایران نیز صیانت از حقوق حاکمیتی هسته‌ای خود و بررسی دلایل این بی‌عملی از سوی مدیرکل آژانس را از مسیرهای ⁧‫حقوقی‬⁩ پیگیری می‌کند.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.