
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سندیکای شرکتهای تولیدکننده برق در پیامی از تلاشهای مسئولانه و شجاعانه فعالان بخش خصوصی صنعت برق تقدیر کرد.
متن پیام به شرح زیر است:
«قدرشناس زحمات شما هستیم؛
در این روزها که دشمن با زیر پا گذاشتن قوانین بینالمللی، حملات خود را متوجه زیرساختهای کشور کرده است، کارکنان نیروگاهها متعهدانه با تلاش شبانهروزی خود، جلوههایی از ایثار، شهامت و عشق عمیق خود را به ایران عزیز و مردم نجیب، صبور و شجاع به نمایش گذاشتهاند. متخصصان صنعت برق با بهرهگیری از دانش و انگیزه مضاعف، اجازه نداده و نخواهند داد که در امر تولید برق وقفهای ایجاد شود تا از این طریق امیدهای واهی دشمن خبیث را به یاس تبدیل کنند.
نیروگاههای خصوصی به عنوان رکن اصلی تولید برق در این شرایط حساس و خطیر موجود، همگام با سایر مراکز تولید برق، با مسئولیتپذیری مثالزدنی، همه همت خود را معطوف تولید پایدار برق کرده تا نور و امید را در جای جای این سرزمین کهن تامین کنند و این مهم را به عنوان یک تکلیف ملی برشمرده تا خانهای بی روشنایی نماند و چرخ صنعتی از حرکت بازنایستد.
بی شک این همه تلاش و ایثار شایسته قدردانی است و در صحیفه پرافتخار این صنعت ثبت و ماندگار خواهد ماند. از پیشگاه خداوند بزرگ برای ایران عزیز پیروزی و دوام بالندگی و برای خادمان ملت به ویژه خدمتگزاران پرتلاش صنعت برق توفیق روزافزون در امرخدمت رسانی به مردم شریف کشور خواستاریم.»