انبار بزرگ احتکار کود و سموم در بابل کشف شد

خبرگزاری مهر شنبه 15 فروردین 1405 - 17:40
بابل - فرمانده انتظامی بابل از کشف یک انبار بزرگ که حاوی کود و سموم احتکار شده به ارزش ۳۵۰ میلیارد ریال بود، توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ قاسم عزیزی افزود: مأموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان پس از انجام تحقیقات اطلاعاتی دقیق و هدفمند، موفق به شناسایی یک انبار بزرگ نگهداری کود و سموم شدند که به‌طور غیرقانونی و بدون ثبت در سامانه جامع انبارها دپو شده بود.

وی ادامه داد: طبق ارزیابی‌های کارشناسان، ارزش کالاهای کشف‌شده بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

عزیزی افزود: نگهداری و عرضه غیرمجاز این‌گونه اقلام نه‌تنها موجب اختلال در بازار می‌شود بلکه زمینه‌ساز سوءاستفاده‌های اقتصادی و تضییع حقوق کشاورزان است.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از تشکیل پرونده برای متهم این پرونده خبر داد و تأکید کرد: پلیس با جدیت تمام با احتکار و تخلفات اقتصادی برخورد خواهد کرد و با رصد هوشمندانه، مانع از سودجویی افراد فرصت‌طلب خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.