اقتصادنیوز: رسانه های رژیم صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیر خطر در اراضی اشغالی به دنبال حمله موشکی ایران خبر دادند.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نورنیوز، منابع صهیونیستی از موج جدید موشکی ایران به سمت اراضی اشغالی خبر دادند و اینکه از شهرک نشینان خواسته شده است که فورا به پناهگاه بروند.
رسانه های رژیم صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیر خطر در اراضی اشغالی به دنبال این حمله موشکی خبر داده و اعلام کرد که موشک بارانی به سمت اراضی اشغالی شلیک شده است.
همچنین رسانههای رژیم صهیونیستی اعلام کردند: از آغاز جنگ، ایران بیش از ۵۰۰ موشک بهسوی اسرائیل شلیک کرده، آسیب های زیادی وارد شده و میلیونها نفر در پناهگاهها هستند.
منبع خبر "
اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.