محکومیت حمله دشمن آمریکایی_صهیونی به کارخانه سیمان هرمزگان

صدا و سیما شنبه 15 فروردین 1405 - 17:52
انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان، ضمن محکومیت حمله امروز متجاوزان آمریکایی_صهیونیستی به شرکت سیمان هرمزگان و وارد آمدن خسارات به تأسیسات این واحد صنعتی، بیانیه‌ای صادر کرد.

**** محکومیت حمله دشمن آمریکایی_صهیونی به کارخانه سیمان هرمزگان

به گزارش تحریریه صنعت خبرگزاری صدا و سیما؛ متن بیانیه انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان به این شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم 

با نهایت تأسف و تأثر، بار دیگر در پی حمله وحشیانه و ناجوانمردانه متجاوزان صهیونیستی-آمریکایی، در اقدامی غیرانسانی علیرغم ممنوعیت‌های قوانین بین‌المللی در خصوص عدم تهاجم به اماکن و صنایع غیرنظامی؛ بامداد ۱۵ فروردین ۱۴۰۵ با حمله به شرکت سیمان هرمزگان چهره واقعی و خوی وحشیگری خود را به نمایش گذاشت.

در ادامه ابن بیانیه آمده است؛ این اقدام ددمنشانه و غیرانسانی که ناقض آشکار اصول حقوق بین‌الملل است موجب وارد شدن خساراتی به بخش‌هایی از این مجموعه بزرگ شده است.

انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان، ضمن ابراز همدردی صمیمانه با همکاران عزیز در شرکت سیمان هرمزگان این اقدام غیر انسانی را محکوم می‌کند.

در پایان این بیانیه تاکید شده؛ صنعت سیمان همواره در مسیر اعتلای میهن عزیزمان، پای کار پیشرفت و آبادانی بوده و از این پس نیز از هیچ تلاشی برای سرافرازی کشور عزیزمان فروگذار نخواهد کرد.

گفتنی است؛ آقای علی اکبر الوندیان دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان کشور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: حمله پهپادی آمریکایی ـ صهیونی به کارخانه سیمان بندر خمیر استان هرمزگان تلفات جانی نداشته است. 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.