آخرین وضعیت معاملات نمادهای بازار برق بورس انرژی

خبرگزاری مهر شنبه 15 فروردین 1405 - 21:38
مدیر عملیات بازار برق بورس انرژی از توقف نمادهای روزانه سررسید ۱۹ فروردین برای آغاز فرآیند تحویل و همچنین گشایش نمادهای جدید روزانه و هفتگی برای سررسیدهای اردیبهشت و خرداد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بورس انرژی ایران، مدیر عملیات بازار برق در اطلاعیه‌ای خطاب به مشترکین و کارگزاران اعلام کرد که در جلسه معاملاتی روز شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۵ نمادهای بار پیک روزانه، بار پایه روزانه، میان‌باری روزانه و کم‌باری روزانه مربوط به تاریخ ۱۹ فروردین ۱۴۰۵ در بازار برق متوقف شده و فرآیند تحویل آن‌ها آغاز می‌شود.

بر اساس این اطلاعیه، نمادهای بار پیک روزانه، بار پایه روزانه، میان‌باری روزانه و کم‌باری روزانه برای سررسیدهای ۱۱، ۱۲، ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۵ نیز در بازار برق بورس انرژی ایران گشایش خواهند یافت. همچنین نمادهای بار پیک هفتگی، بار پایه هفتگی، میان‌باری هفتگی و کم‌باری هفتگی با سررسید ۹ خرداد ۱۴۰۵ در این بازار قابل معامله خواهند شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.