رایزنی تلفنی عراقچی با وزیر خارجه پاکستان درباره تحولات منطقه

عصر ایران شنبه 15 فروردین 1405 - 22:56
سید عباس عراقچی و محمد اسحاق‌دار، وزیران امور خارجه ایران و پاکستان، شامگاه شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۵ در تماسی تلفنی به تبادل نظر پرداختند.

وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و پاکستان درخصوص آخرین تحولات منطقه ای، بین المللی و روابط دوجانبه به صورت تلفنی گفت وگو و تبادل نظر کردند.

به گزارش ایرنا، سید عباس عراقچی و محمد اسحاق دار وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و پاکستان شنبه شب ۱۵ فروردین۱۴۰۵ در این گفت وگو در خصوص آخرین تحولات منطقه ای، بین المللی و روابط دوجانبه تبادل نظر کردند.

عراقچی امروز(شنبه) و پیش از این گفت وگو، با انتشار پیامی در شبکه ایکس درباره میانجیگری پاکستان در جنگ تحمیلی علیه ایران نوشت: ما قدردان تلاش‌های پاکستان هستیم و هرگز از رفتن به اسلام آباد خودداری نکرده‌ایم. (مشکل ما با پاکستان نیست) آنچه برای ما مهم است، شرایط پایان قطعی و پایدار جنگ غیرقانونی و نامشروعی است که بر ما تحمیل شده است. زنده باد پاکستان.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.