
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، در این نشست بر اعلام مواضع بخش خصوصی ایران به نهادهای اقتصادی بینالمللی و رؤسای اتاقهای بازرگانی کشورهای مختلف، به منظور تبیین جنایتهای جنگی دشمن آمریکایی - صهیونیستی بهویژه در هدف قرار دادن زیرساختهای ملی، واحدهای تولیدی و سرمایههای انسانی و ملی ایران و مطالبهگری حقوقی از جامعه جهانی تاکید شد.
نقشآفرینی زیرساختارهای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران به ویژه اتاقهای مشترک بازرگانی در حوزه بینالملل برای خلق روایتی مبتنی بر انسجام، همراهی، همصدایی و همگرایی بخش خصوصی کشور در شرایط جنگی از دیگر محورهای هیئت رییسه و مسئولان اتاق ایران در این نشست بود.
تشکیل کمیتهای موقت در زمینه امور بینالملل در شرایط کنونی، ارسال نامه اتاق ایران به اتاق بازرگانی بینالمللی و برگزاری نشستهای آنلاین اتاق ایران و اتاقهای دیگر کشورها از مصوبات این نشست بود.