به گزارش اقتصادنیوز به نقل از جماران، فرمانده قرارگاه مرکزی خاتمالانبیا گفت: رئیسجمهور متجاوز و جنگ طلب آمریکا پس از تحمل شکست های متوالی در اقدامی عاجزانه، عصبی، خارج از تعادل و احمقانه اقدام به تهدید زیرساختهای کشور و سرمایههای ملی ما نموده است.
ما نیروهای مسلح برای دفاع از حقوق ملت و صیانت از سرمایههای ملی لحظه ای درنگ نخواهیم کرد و هر متجاوزی را سر جایش می نشانیم.
در صورت تعرض دشمن آمریکایی صهیونیستی همه زیرساختهایی را که ارتش تروریست آمریکا از آن ها استفاده می کند و همچنین زیر ساخت های رژیم صهیونیستی را بدون محدودیت آماج حملات ویرانگر و مستمر قرار خواهیم داد.
از ابتدای جنگ تحمیلی هر آنچه گفته ایم اقدام کرده ایم، معنی سادهی این پیام این است که درهای جهنم به روی شما باز خواهد شد.