نویدکیا: بار دیگر مجتمع فولاد مبارکه را می‌سازیم

صدا و سیما سه شنبه 18 فروردین 1405 - 01:04
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: من هم به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ فولاد مبارکه اعلام می‌دارم در کنار یکدیگر و با قدم‌هایی استوار بار دیگر مجتمع فولاد مبارکه را می‌سازیم.

نویدکیا: بار دیگر مجتمع فولاد مبارکه را می‌سازیم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان اظهار داشت: متأسفانه کشور عزیزمان مورد تهاجم دشمن قرار گرفته و هموطنان بی‌گناه به شهادت رسیده‌اند که تسلیت می‌گویم.
 
وی ادامه داد: در ضمن جا دارد به هم محله‌اى‌هاى خودم هم تسلیت بگویم، مخصوصا خانواده ملکى و مهدور که در این حملات به شهادت رسیدند.
 
نویدکیا تصریح کرد: به زیرساخت‌های صنعتی و غیرنظامی کشور از جمله مجتمع فولاد مبارکه و برخلاف معاهدات بین‌المللی حمله شد که آن را محکوم می‌کنم.
 
سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: فولاد مبارکه در کنار نقش اصلی خود در اقتصاد کشور و معیشت مردم، نه تنها نقش حیاتی در ورزش اصفهان داشت، بلکه یکی از پیشران‌های اصلی ورزش کشور بوده است.
 
وی یادآور شد: من هم به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ فولاد مبارکه اعلام می‌دارم در کنار یکدیگر و با قدم‌هایی استوار بار دیگر مجتمع فولاد مبارکه را می‌سازیم تا افتخارآفرینی در حوزه صنعت و ورزش ادامه‌دار باشد.
 
نویدکیا در پایان گفت: مطمئن هستم مردم کشورمان با اتحاد و همبستگی خود، در کنار یکدیگر به سمت آینده قدم خواهند برداشت.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.