هم‌افزایی برای تکمیل طرح‌های زیربنایی استان گلستان

صدا و سیما چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 23:31
در نشست مشترک مدیران شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان با معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، بر تکمیل طرح‌های روبنایی استان تأکید شد.

*** هم‌افزایی برای تکمیل طرح‌های زیربنایی استان گلستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در نشست مدیران کل شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان با سید مهدی مهیایی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، ضمن تبریک سال جدید، گزارشی جامع از کارها، برنامه‌های تخصصی و اجرای طرح‌های عمرانی استان ارائه شد.

در این نشست، مدیران عضو شورا به تشریح وضع طرح‌های در حال اجرا و موانع موجود پرداختند و درباره برنامه‌های بعدی حوزه‌های مدیریت خود، تبادل نظر کردند.

سید محمد حسینی، رئیس شورای هماهنگی امور راه ‌و شهرسازی گلستان نیز گزارشی از کارهای شاخص این شورا ارائه داد و با توجه به پیگیری‌های انجام‌شده برای تأمین اعتبارها و سرعت‌بخشی به طرح‌های حمل‌ و نقل جاده‌ای، ریلی و دریایی استان، بر ضرورت هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌ها برای رفع چالش‌های موجود تأکید کرد.

سید مهدی مهیایی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمت‌های بی‌وقفه مدیران شورای هماهنگی، اظهار داشت: وزارت راه و شهرسازی، همواره پشتیبان تکمیل طرح‌های زیربنایی گلستان بوده است.

وی، همچنین بر ضرورت تقویت آینده‌نگری عمرانی استان تأکید کرد و گفت: برنامه‌های جدی برای توسعه شبکه حمل‌ و نقل جاده‌ای و ریلی، پیگیری طرح‌های بلندمرتبه‌سازی و رفع نقطه‌های حادثه‌خیز گلستان در دستور کار قرار دارد تا توسعه زیرساختی استان با سرعت بیشتری ادامه یابد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.