تجاوز مجدد ارتش رژیم صهیونیستی به سوریه 

خبرگزاری مهر شنبه 22 فروردین 1405 - 13:24
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز به عمق استان قنیطره در جنوب غربی سوریه یورش بردند. 

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه رسمی الاخباریه سوریه گزارش داد که نیروهای اشغالگر صهیونیستی صبح امروز ضمن یورش به استان قنیطره واقع در جنوب غرب سوریه ، دو نفر را دستگیر کرده و به تعدادی از خانه‌ها یورش بردند.

بر اساس این گزارش ، دستگیری دو فرد سوری در جریان نفوذ به شهرک کودنه در حومه قنیطره صورت گرفته است.

این حمله بخشی از تجاوزهای مستمر رژیم صهیونیستی به سوریه به شمار می‌رود که با سکوت حاکمیت جدید این کشور مواجه شده است. تجاوزهای رژیم صهیونیستی به جنوب سوریه در ماه‌های اخیر تقریباً روزانه شده است و شامل یورش و بازرسی خانه‌ها، ایجاد ایست‌های بازرسی و همچنین دستگیری غیرنظامیان از جمله کودکان و چوپانان و افراد عادی می‌شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.