اولین محموله نفت ایران پس از ۷ سال به هند رسید

مشرق نیوز دوشنبه 24 فروردین 1405 - 16:10
تانکر ترکرز اعلام کرد نفتکش ایرانی با محموله دو میلیون بشکه ای نفت خام به هند رسیده است.

به گزارش مشرق و به نقل از تانکر ترکرز،برای اولین بار در هفت سال گذشته، یک اَبَرنفت‌کش ایرانی با مجوز معافیت از تحریم‌های آمریکا، محموله‌ای دو میلیون بشکه‌ای از نفت خام ایران را به هند تحویل داد.

به نفت‌کش غول‌پیکر کلاس وی‌ال‌سی‌سی (VLCC) «FELICITY» ، متعلق به شرکت ملی نفت‌کش ایران (NITC)، پس از اخذ مجوز ویژه از دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (OFAC)، موفق به تخلیه محموله خود در هند شد.

این نفت خام توسط شرکت ریلاینس اینداستریز وارد شده و برای پالایشگاه این شرکت در منطقه سیکا در نظر گرفته شده است.

گفته می‌شود انتظار می‌رود طی هفته آینده نیز چند میلیون بشکه دیگر از نفت ایران به هند وارد شود.

جنگ آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران ,

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.