استمرار تعامل دولت و بخش خصوصی در حوزه تجارت خارجی

عصر ایران دوشنبه 24 فروردین 1405 - 16:10
رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران از استمرار تعامل دولت و بخش خصوصی در حوزه تجارت خارجی خبر داد.

در دیدار محمدعلی دهقان‌دهنوی با جمعی از فعالان حوزه تجارت بر تداوم و هم افزایی تعامل دولت و بخش خصوصی تاکید‌ شد.

به گزارش تسنیم، همچنین در این دیدار دو طرف ضمن تشریح فرآیندهای تجاری موضوعات پیشروی تجارت را بررسی و پیشنهادات لازم برای تسریع امور را در تعامل دولت و بخش خصوصی ارائه کردند.

 در این دیدار تجار و فعالان اقتصادی با تبیین شرایط موجود خواستار همکاری دستگاه‌های ذی ربط حوزه تجارت به منظور تسریع در روند صادرات و واردات کشور شدند.

گفتنی است، سازمان توسعه تجارت ایران، با آغاز جنگ تحمیلی، اقدامات ده‌گانه ای برای تسهیل و تسریع تجارت در شرایط اضطرار تنظیم و‌ منتشر کرد که این اقدامات در رفع دغدغه‌ها و‌ نگرانی‌های فعالان اقتصادی تاثیرگذار ارزیابی شد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.