پیام تشکر و قدرانی رئیس جمهور از زحمات وزیر، معاونان و همکاران وزارت صنعت، معدن و تجارت در مدت چهل روز جنگ تحمیل شده امریکایی - صهیونی در تامین مایحتاج مردم و حفظ روند تولید ابلاغ شد.

به گزارش تحریریه صنعت خبرگزاری صدا و سیما؛ در جلسه امروز شورای معاونین وزارت صنعت، معدن و تجارت، پیام تشکر و قدردانی رئیسجمهور از زحمات وزیر، معاونین و همکاران وزارت صمت که در مدت چهل روز جنگ تحمیلشده از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی بهطور تمام وقت به منظور تامین مایحتاج مردم و حفظ روند تولید در محل کار خود حضور داشتند، ابلاغ شد.
در ادامه این نشست، «سیدمحمد اتابک» وزیر صنعت، معدن و تجارت از معاونین و مدیران خواست که با همت و تلاش بیشتری به کار خود ادامه دهند و در کوتاهترین زمان ممکن صنایع آسیبدیده را به چرخه تولید باز گردانند.
وی بر لزوم احصای دقیق نیازهای تولید و شناسایی کمبودهای مواد اولیه برای تأمین و رفع نیازهای ضروری تأکید کرد.
پیام رئیسجمهور و تأکیدات وزیر صمت، بیانگر تلاشهای مستمر وزارتخانه در جهت حمایت از صنایع کشور و حفظ استحکام اقتصاد ملی در برابر چالشهای اقتصادی است.
ابلاغ قدردانی رئیسجمهور از تلاشهای بیوقفه وزارت صمت ابلاغ قدردانی رئیسجمهور از تلاشهای بیوقفه وزارت صمت ابلاغ قدردانی رئیسجمهور از تلاشهای بیوقفه وزارت صمت
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.