نتانیاهو: جنگ متوقف نشده و موضوع اصلی خارج کردن اورانیوم از ایران است

خبرآنلاین دوشنبه 24 فروردین 1405 - 18:26
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه کابینه عنوان کرد: جنگ همواره ادامه دارد؛ ما از موضع تهاجمی رئیس‌جمهور ترامپ برای اعمال محاصره دریایی بر ایران حمایت می‌کنیم.

به گزارش خبرآنلاین، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم، در جلسه کابینه که در یک پناهگاه زیرزمینی برگزار شده بود، در خصوص وضعیت جنگ با ایران صحبت کرد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی، نتانیاهو گفت: دیروز با معاون رئیس‌جمهور جِی. دی. ونس صحبت کردم. او به تفصیل در مورد روند مذاکرات با ایران گزارش داد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی افزود: ونس همچنین روشن کرد که موضوع اصلی که رئیس‌جمهور ترامپ و ایالات متحده روی آن تمرکز دارند، خارج کردن تمام اورانیوم غنی‌شده و اطمینان از عدم غنی‌سازی در سال‌های آینده است که ممکن است ده‌ها سال طول بکشد تا هیچ غنی‌سازی در داخل ایران وجود نداشته باشد. آنها روی این هدف تمرکز کرده‌اند، البته که برای ما هم مهم است. ترامپ همچنین تصمیم گرفت محاصره دریایی بر آنها اعمال کند.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه افزود: ما البته از این موضع تهاجمی حمایت می‌کنیم و همیشه با ایالات متحده هماهنگ هستیم. صحبت‌هایی که گویا بین ما فاصله وجود دارد، کاملاً دروغ است. همه کسانی که شاهد این گفتگو و گفتگوهای روزانه ما با ترامپ و تیمش بودند، این را تأیید می‌کنند. این هماهنگی قبلاً وجود نداشت، چیزی که در تاریخ اسرائیل و همچنین تاریخ مردم یهودی نیز وجود نداشته است.

310310

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.