اولین واکنش ایران به توهین ترامپ به پاپ/حمله به صلح و عدالت است

اقتصادنیوز دوشنبه 24 فروردین 1405 - 21:32
اقتصادنیوز:سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: توهین به پاپ، حمله به مطالبه‌ صلح و عدالت است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، اسماعیل بقائی، سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به توهین مقامات آمریکایی به پاپ «لئو چهاردهم»، رهبر مسیحیان کاتولیک، در شبکه ایکس نوشت: «در دورانی که غرش بمب‌ها و هیاهوی جنگ‌سالاران و متجاوزان، بر وجدان جهانیان سنگینی می‌کند، سخنان پاپ لئوی چهاردهم، ندای انسانی-الهی انجیل را بازتاب می‌دهد: «خوشا به حال صلح‌جویان.»

وی افزود: «توهین به پاپ لئو چهاردهم نه تنها رفتاری خلاف آموزه‌های مسیحیت است، بلکه تعرضی آشکار به ندای صلح‌خواهی، عدالت‌طلبی و انسانیت به شمار می‌رود».

بر اساس این گزارش، پاپ لئو چهاردهم اخیرا با انتقاد از سیاست‌های جنگ‌طلبانه آمریکا خواستار توقف خونریزی و برقراری صلح در منطقه غرب آسیا و جهان شده بود.

این مواضع پاپ، با برخورد توهین‌آمیز رئیس‌جمهور آمریکا مواجه شده است.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.