اگر تجاوز ادامه یابد، با آن مقابله می کنیم

صدا و سیما دوشنبه 24 فروردین 1405 - 21:57
دبیر کل حزب الله لبنان گفت: اگر تجاوز ادامه یابد، با آن مقابله خواهیم کرد و تسلیم نخواهیم شد.

   اگر تجاوز ادامه یابد، با آن مقابله می کنیم

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، شیخ نعیم قاسم دبیرکل حزب الله لبنان گفت: اگر تجاوز ادامه یابد، با آن مقابله خواهیم کرد و تسلیم نخواهیم شد. مسئولان باید فکر کنند که چگونه می‌توانیم برنامه‌ای برای مقابله ارائه دهیم. ما هرگز تسلیم نخواهیم شد و تا آخرین نفس با تجاوز مقابله خواهیم کرد. تا زمانی که دولت به تسهیل اهداف تجاوز کمک می‌کند، تجاوز ادامه خواهد یافت. این جنگ لبنان علیه دشمن اسرائیلی-آمریکایی است، نه جنگ دیگران.

 

تبریک اعیاد مسیحیان

دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: اعیاد باشکوه را به مسیحیان تبریک می‌گویم و از خداوند می‌خواهیم که همگی بر راه و روش حضرت مسیح (ع) باشیم.

وی افزود: از آغاز نبرد «اولی البأس» با یک تجاوز وحشیانه آمریکایی-اسرائیلی مواجه هستیم.

 

اسرائیل حتی یک بند از توافق ۲۷ نوامبر را اجرا نکرد

دبیرکل حزب الله لبنان همچنین گفت: ۱۵ ماه تحمل کردیم در حالی که «اسرائیل» حتی یک بند از توافق ۲۷ نوامبر ۲۰۲۴ را اجرا نکرد، با این حال ما صبر کردیم. دیپلماسی حتی یک قدم هم پیشرفت نکرد و سرعت ادامه تجاوز اسرائیل با حمایت کامل آمریکا حفظ شد. اهداف اشغالگران اسرائیلی واضح است و آن نابودی هرگونه قدرتی در لبنان است.

 

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.