گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و مصر

خبرآنلاین سه شنبه 25 فروردین 1405 - 01:34
وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ایران و مصر در تماس تلفنی درباره آخرین تحولات منطقه ای و بین المللی تبادل نظر کردند.

به گزارش خبرآنلاین، سید عباس عراقچی و بدر عبدالعاطی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ایران و مصر طی یک تماس تلفنی راجع به آخرین تحولات منطقه ای، بین المللی و همچنین تحولات مرتبط با مذاکرات اسلام آباد به صورت تلفنی گفتگو و تبادل نظر کردند.

در این تماس تلفنی، تحولات منطقه‌ای از جمله ادامه اقدامات تحریک‌آمیز و غیرقانونی آمریکا در خلیج فارس و دریای عمان، و تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی و لبنان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

310310

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.