در گفتگو با لاوروف؛ هشدار عراقچی درباره پیامدهای خطرناک اقدامات آمریکا در خلیج فارس و تنگه هرمز

خبرآنلاین سه شنبه 25 فروردین 1405 - 01:56
سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه، دوشنبه‌شب به صورت تلفنی گفتگو کردند.

به گزارش خبرآنلاین، وزیر امور خارجه کشورمان با تشریح آخرین تحولات منطقه پس از اعلام آتش‌بس و متعاقبا مذاکرات ایران-آمریکا در اسلام‌آباد، نسبت به پیامدهای خطرناک اقدامات تحریک‌آمیز آمریکا در خلیج فارس و تنگه هرمز برای صلح و امنیت منطقه و جهان، هشدار داد.

وزیر امور خارجه روسیه با تاکید بر موضع اصولی این کشور در محکومیت تجاوز نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران، خواستار جدیت آمریکا در پیشبرد روند دیپلماتیک برای  اعاده صلح و امنیت در منطقه شد.

وزرای امور خارجه ایران و روسیه بر تداوم رایزنی‌های دوجانبه و چندجانبه و استفاده از ظرفیت‌های دیپلماتیک جهت برقراری صلح و ثبات در منطقه تاکید کردند.

310310

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.