سی‌بی‌اس نیوز: از زمان شکست مذاکرات اسلام‌آباد، تعامل بین هیئت آمریکایی و رهبران ایران ادامه داشته / میانجیگران به شدت برای دور جدید مذاکرات در تلاشند

اقتصادنیوز سه شنبه 25 فروردین 1405 - 03:07
اقتصادنیوز: میانجیگران معتقدند نزدیک شدن به پایان آتش‌بس می‌تواند هر دو طرف را برای بازگشت به مذاکرات تحت فشار قرار دهد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب، سی‌بی‌اس نیوز مدعی شد: از زمان شکست مذاکرات صلح در اسلام‌آباد، تعامل بین هیئت آمریکایی و رهبران ایران ادامه داشته است.

یکی از مقامات امریکا به سی‌بی‌اس گفت که «روند رو به جلویی برای رسیدن به توافق» در جریان است.

خبرگزاری ای‌بی‌سی نیوز به نقل از مقامات آمریکایی نوشت: میانجیگران به شدت در تلاشند تا مذاکرات بین واشنگتن و تهران را از سر بگیرند.

 میانجیگران امیدوارند پیش از پایان آتش‌بس، دور دیگری از مذاکرات را برگزار کنند.

میانجیگران معتقدند نزدیک شدن به پایان آتش‌بس می‌تواند هر دو طرف را برای بازگشت به مذاکرات تحت فشار قرار دهد.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.