تنگه هرمز دیگر به وضع اولیه برنمی گردد

صدا و سیما سه شنبه 25 فروردین 1405 - 04:57
«ریچارد هاس» با اذعان به اینکه ایران از نظر راهبردی در جنگ با آمریکا و اسرائیل پیروز شده است، گفت: ایران به این شناخت رسیده که کنترل زیادی بر تنگه هرمز دارد و دیگر بازگشت به وضع اولیه ممکن نیست.

تنگه هرمز دیگر به وضع اولیه برنمی گردد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، رئیس پیشین شورای روابط خارجی آمریکا ضمن اذعان به پیروزی ایران گفت: از نظر راهبردی این ایران است که از جنگ با آمریکا و اسرائیل پیروز بیرون آمده و در کمال تعجب اهرم فشارش بیشتر از گذشته شده است و آن اهرم چیزی نیست جز کنترل این کشور بر تنگه هرمز. «ریچارد هاس»  افزود: ایران به این شناخت رسیده که کنترل زیادی بر تنگه هرمز دارد و دیگر بازگشت به وضع اولیه امکان پذیر نیست؛ بنابراین ما در جایگاه بدتری نسبت به ۵ یا ۶ هفته گذشته خواهیم بود.

در سرزمین‌های اشغالی نیز، اسحاق بریک ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی در گفتگوی تلویزیونی گفت: تصمیمات دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا فاجعه است و او در نهایت تسلیم ایران شد. اسحاق بریک با اشاره به ناکامی ارتش رژیم صهیونیستی در جبهه‌های جنگ علیه محور مقاومت افزود: ما حماس را شکست ندادیم، حزب‌الله را شکست ندادیم، ایرانی‌ها را هم نتوانستیم شکست بدهیم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.