علی تاجرنیا: باید به عنوان قهرمان لیگ برتر اعلام شویم

افکار نیوز سه شنبه 25 فروردین 1405 - 05:48
رییس هیئت مدیره استقلال بار دیگر اعلام کرد که این تیم باید به عنوان قهرمان مسابقات فصل جاری لیگ برتر اعلام شود.

در حالی که هنوز فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تصمیم نهایی خود در خصوص ادامه مسابقات لیگ برتر را اعلام نکرده، استقلالی‌ها نیز خواهان پایان مسابقات در وضعیت کنونی و معرفی آنها به عنوان قهرمان فصل جاری به کنفدراسیون آسیا هستند.

این مسئله را استقلالی‌ها در مصاحبه‌های خود اعلام کرده بودند و حالا علی تاجرنیا رییس هیئت مدیره باشگاه بار دیگر روی آن تاکید کرده است.

تاجرنیا در گفت وگوی اخیر خود بیان کرد: ما چهار بازیکن در تیم ملی داریم و 4 بازیکن خارجی در تیم های ملی دیگر؛ استقلال بیشترین بازیکن خارجی را دارد که شرایط برای بازگشت آنها مهیا نیست. تیم ما با ظرفیت کامل خود به صدرجدول رسیده و حالا اگر با ترکیب ناقص وارد مسابقات شود، بیشترین ضرر را می‌کند.

او ادامه داد: اگرچه تمرینات خود را شروع کرده‌ایم اما طرح هایی که بعضی باشگاه‌ها برای ادامه لیگ مطرح می‌کنند عادلانه نیست. اینکه 6 تیم یا 8 تیم تورنمنتی را برگزار کنند منطقی در خود ندارد. من فکر می‌کنم ادامه لیگ در شرایط کنونی امکان پذیر نیست و دوستان باید توجه خود را روی تیم ملی و جام جهانی بگذارند.

تاجرنیا بار دیگر بر اعلام قهرمانی استقلال تاکید کرد و گفت: جدول فعلی لیگ ملاک خوبی برای معرفی تیم های بالانشین به آسیا است. امیدوارم تصمیمی عادلانه گرفته شود اما از پذیرش طرح هایی که زمینه منطقی ندارد، معذوریم.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.