خروج گسترده کارکنان روسیه از نیروگاه هسته‌ای بوشهر/ چند نفر باقی مانده اند؟ + فیلم

اقتصادنیوز سه شنبه 25 فروردین 1405 - 09:49
اقتصادنیوز: ۱۰۸ نفر از کارکنان روسی از نیروگاه هسته‌ای بوشهر تخلیه شده‌اند و تنها ۲۰ نفر در نیروگاه حضور دارند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از چندثانیه، رئیس آژانس انرژی اتمی روسیه، الکسی لیخاچِف، اعلام کرد که مسکو تقریباً تمام کارکنان خود را از تنها نیروگاه هسته‌ای ایران خارج کرده است؛ نیروگاهی که با همکاری و نظارت روسیه ساخته و اداره می‌شود.

بر اساس این اظهارات، ۱۰۸ نفر از کارکنان روسی تخلیه شده‌اند و تنها ۲۰ نفر شامل مدیران ارشد و متخصصانی که مسئولیت ایمنی تجهیزات را بر عهده دارند، همچنان در نیروگاه حضور دارند.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.