قدردانی قالیباف از ایستادگی شجاعانه «پاپ لئو»

الف سه شنبه 25 فروردین 1405 - 10:56
رئیس مجلس شورای اسلامی از مواضع «پاپ لئو» برای ایستادگی در مقابل جنایات جنگی رژیم صهیونیستی و آمریکا قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در مطلبی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس، در واکنش به بی‌احترامی ترامپ به رهبر مسیحیان جهان، نوشت:

«به پاس قدردانی از ایستادگی بی‌باکانه پاپ لئو!

با محکوم کردن جنایات جنگی اسرائیل و آمریکا، شعار پاپ یعنی «من هیچ ترسی ندارم» طنین‌انداز می‌شود.

این شعار، راه را برای همه کسانی که از سکوت و نادیده گرفتن کشتار بی‌گناهان امتناع می‌کنند، روشن می‌کند.

رهبری شما الهام‌بخش میلیون‌ها نفر است. از شما به خاطر این روشنایی سپاسگزاریم!»

به گزارش ایسنا، پاپ لئو چهاردهم اخیرا با انتقاد از سیاست‌های جنگ‌طلبانه آمریکا خواستار توقف خونریزی و برقراری صلح در منطقه غرب آسیا و جهان شده بود.

این مواضع پاپ، با برخورد توهین‌آمیز رئیس‌جمهور آمریکا مواجه شد که در واکنش به آن مسعود پزشکیان رئیس جمهور با محکوم کردن توهین به پاپ تاکید کرد: هتک حرمت عیسی(ع)، پیامبر صلح و برادری برای هیچ آزاده‌ای قابل قبول نیست.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.