واکنش یک نماینده به احتمال تمدید آتش بس/ یا باید حقوق ایران را به رسمیت بشناسند، یا به جنگ برگردند

اقتصادنیوز سه شنبه 25 فروردین 1405 - 11:11
اقتصادنیوز: ابراهیم رضایی نوشت: اگر حقوق ما را ندهند دندان لق آتش بس موجب وحشی‌گری آمریکایی‌ها ها و صهیونیست ها می‌شود را باید کند و کنار گذاشت.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، ابراهیم رضایی در حساب شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

پایان آتش‌بس نباید منجر به تمدید آتش‌بس شود، یا باید حقوق ایران از جمله تسلط ما بر تنگه هرمز را به رسمیت بشناسند، یا به جنگ برگردند.

قرار نیست از فضای تنفسی پدید آمده برای شرارت مجدد و تجهیز خودشان استفاده کنند

اگر حقوق ما را ندهند دندان لق آتش بس موجب وحشی‌گری آمریکایی‌ها ها و صهیونیست ها می‌شود را باید کند و کنار گذاشت 

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.