هشدار شدیداللحن روس‌ها به رژیم صهیونیستی

خبرگزاری مهر سه شنبه 25 فروردین 1405 - 11:26
منابع صهیونیستی از هشدار شدیداللحن روس‌ها به تل آویو به سبب حملات این رژیم به نیروگاه هسته‌ای بوشهر خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، منابع صهیونیستی از هشدار شدیداللحن روس‌ها به تل آویو به سبب حملات این رژیم به نیروگاه هسته‌ای بوشهر خبر دادند.

کانال ۱۲ اسرائیل به نقل از منابع خود گزارش داد: روسیه پس از حملات اسرائیل به نیروگاه هسته‌ای بوشهر ایران، پیام تندی به اسرائیل ارسال کرده است.

به گفته این منابع، مسکو در بحبوحه تشدید تنش‌ها پیرامون تأسیسات هسته‌ای ایران، هشدار داده است که این حملات، جان کارکنان روس در این نیروگاه را به خطر می‌اندازد.

این در حالی است که الکسی لیخاچف رئیس آژانس انرژی اتمی روسیه اعلام کرد که مسکو تقریباً تمام کارکنان خود را از نیروگاه هسته‌ای بوشهر خارج کرده است.

بر اساس این اظهارات، ۱۰۸ نفر از کارکنان روسی تخلیه شده‌اند و تنها ۲۰ نفر شامل مدیران ارشد و متخصصانی که مسئولیت ایمنی تجهیزات را بر عهده دارند، همچنان در نیروگاه حضور دارند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.