مقام پاکستانی: پاسخ مثبتی از تهران دریافت کردیم که نشان دهنده آمادگی آنها برای دور دوم مذاکرات است

اقتصادنیوز سه شنبه 25 فروردین 1405 - 12:34
اقتصادنیوز: یک مقام پاکستانی گفت: ما با ایران تماس گرفتیم و پاسخ مثبتی دریافت کردیم که نشان دهنده آمادگی آنها برای دور دوم مذاکرات است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب، رویترز به نقل از یک منبع آگاه نوشت: مذاکرات بین ایالات متحده و ایران ممکن است این هفته یا اوایل هفته آینده برگزار شود.

این خبرگزاری به نقل از دو منبع پاکستانی ادعا کرد: اسلام آباد در مورد زمان دور بعدی مذاکرات با واشنگتن و تهران در تماس است. این دیدار احتمالاً آخر هفته برگزار خواهد شد.

یک مقام پاکستانی نیز افزود: ما با ایران تماس گرفتیم و پاسخ مثبتی دریافت کردیم که نشان دهنده آمادگی آنها برای دور دوم مذاکرات است.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.