تاکید لاوروف بر ضرورت تلاش‌های دیپلماتیک برای غلبه بر بحران در منطقه

مشرق نیوز سه شنبه 25 فروردین 1405 - 12:58
وزیر خارجه روسیه در گفتگو با همتای اماراتی بر ضرورت تلاش‌های دیپلماتیک برای غلبه بر بحران کنونی تاکید کرد.

به گزارش مشرق، وزارت خارجه روسیه اعلام کرد، سرگئی لاوروف و شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان، وزرای خارجه روسیه و امارات در تماسی تلفنی درباره وضعیت منطقه خلیج فارس در پی برگزاری مذاکرات آمریکا و ایران در اسلام‌آباد، تبادل نظر کردند و بر ضرورت توقف فوری و عدم ازسرگیری درگیری‌های نظامی تأکید ورزیدند.

طرفین همچنین خواستار ادامه تلاش‌های سیاسی و دیپلماتیک برای غلبه بر بحرانی شدند که در نتیجه حمله بی دلیل آمریکا و اسرائیل به ایران به‌وجود آمده است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.