به گزارش خبرآنلاین؛ رویترز امروز به نقل از پنج منبع گزارش داد که هیاتهای مذاکرهکننده آمریکا و ایران احتمالاً اواخر این هفته به اسلامآباد بازخواهند گشت.
طبق گزارش فارس، یک منبع که در مذاکرات درگیر بوده، گفت که تاریخ هنوز قطعی نشده، اما دو طرف ممکن است در پایان این هفته (تا یکشنبه بر اساس تقویم میلادی) به میز مذاکره بازگردند.
به گزارش رویترز، یک منبع ارشد ایرانی گفت که هنوز تاریخ قطعی تعیین نشده و هیاتها جمعه تا یکشنبه را خالی گذاشتهاند.
به گفته منبع اول، پیشنهادی برای بازگرداندن نمایندگان دو کشور به منظور از سرگیری مذاکرات، با آمریکا و ایران به اشتراک گذاشته شده است.
دو منبع پاکستانی گفتند که اسلامآباد در حال رایزنی با دو طرف درباره زمان دور بعدی مذاکرات است.
به گزارش خبرآنلاین این در حالی است که ساعاتی پیش سارا معصومی، سردبیر سیاست خارجی خبرگزاری دولت با انتشار پیامی در شبکه اجتاعی ایکس این ادعا را تکذیب کرد.
معصومی نوشت: «برخلاف گمانهزنیهای رسانهای، هنوز تاریخ مشخصی برای برگزاری دور دوم مذاکرات ایران-ایالات متحده مشخص نشدهاست. تلاش میانجی ( پاکستان) برای برکزاری این جلسه ادامه دارد.»
به گزارش خبرآنلاین همچنین یک منبع در وزارت امور خارجه پاکستان نیز به الجزیره گفت: هیچ تاریخ یا زمانی برای دور دوم مذاکرات آمریکا و ایران تعیین نشده است.
315











