
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نشست مسئولان هیات فوتبال استان تهران پیرامون صدور مجوز از سر گیری تمرینات و مسابقات لیگهای فوتبال استان تهران برگزار شد.
در این نشست سید میرشاد ماجدی (رئیس)، مجید محمدی (نایب رئیس)، غلامرضا جباری (دبیرکل) و علی فیض الله زاده (مدیرحوزه ریاست) حضور داشتند ودرباره ادامه مسابقات در استان تهران به بحث و تبادل نظر پرداختند.
در این نشست ابعاد مختلف درباره از سرگیری مسابقات و تمرینات با توجه شرایط کنونی کشور مورد بررسی مسئولان قرار گرفت و در نهایت مقرر شد تا صدور مجوز قطعی فعالیتهای ورزشی از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران هیچ گونه مسابقاتی در سطح استان تهران انجام نشود؛ بنابراین تا زمانی که اداره کل ورزش و جوانان استان تهران مجوز برگزاری فعالیتهای ورزشی در سطح استان را صادر نکند، هیات فوتبال استان تهران نیز مسابقات خود را برگزار نخواهد کرد.
در این نشست سید میرشاد ماجدی، رییس هیات فوتبال استان تهران ضمن اعلام آمادگی کامل هیات فوتبال در صورت صدور مجوز از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و دیگر نهادهای مربوطه برای از سرگیری مسابقات، بر حفظ سلامت و امنیت جامعه فوتبال استان تهران تاکید کرد.