حلقه چاه جدید در اراک وارد مدار شد

صدا و سیما سه شنبه 25 فروردین 1405 - 18:27
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی اعلام کرد: دو حلقه چاه جدید با ظرفیت مجموع ۶۰ لیتر بر ثانیه برای تقویت تأمین آب اراک به بهره‌برداری رسیده است.

حلقه چاه جدید در اراک وارد مدار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سعید سرابادانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی اعلام کرد: دو حلقه چاه جدید با ظرفیت مجموع ۶۰ لیتر بر ثانیه برای تقویت تأمین آب اراک به بهره‌برداری رسیده است.

سرابادانی گفت: افت منابع زیرزمینی و کاهش ذخایر سد کمال‌صالح لزوم ایجاد این منابع جدید را افزایش داده بود.

به گفته وی این طرح با هزینه‌ای حدود ۳۰۰ میلیارد ریال اجرا شده و با هدف افزایش تاب‌آوری شبکه و حفظ پایداری تأمین آب شهری انجام شده است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.