تعهد ما به صلح و ثبات منطقه راسخ است

صدا و سیما چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 23:07
وزیر امور خارجه در پیامی پس از استقبال از فرمانده ارتش پاکستان در تهران تاکید کرد: تعهد ما به ارتقای صلح و ثبات در منطقه همچنان راسخ است.

تعهد ما به صلح و ثبات منطقه راسخ استبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ آقای عراقچی در پیامی در فضای مجازی نوشت: بسیار خوشحالم که از فیلد مارشال منیر در ایران استقبال کردم.

وزیر امور خارجه افزود: از میزبانی سخاوتمندانه پاکستان در برگزاری گفت‌و‌گو‌ها صمیمانه قدردانی و تأکید کردم که این اقدام، بازتابی از عمق و استحکام روابط دوجانبه ماست.

آقای عراقچی تصریح کرد: تعهد ما به ارتقای صلح و ثبات در منطقه همچنان راسخ است و این تعهد، میان ما مشترک است.

فیلد مارشال عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان عصر چهارشنبه ۲۶ فروردین در صدر هیئت عالیرتبه سیاسی - امنیتی وارد تهران شد وبا سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.