
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، سعید گنجی، مدیر تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: جا دارد شهادت رهبر عزیز و تعدادی از کودکان و مردم عزیزمان را در حملات ددمنشانه دشمن به سرزمین مان تسلیت بگویم و به رغم شرایط خاص کشور کمیته ملی المپیک تدابیر وبرنامه ریزی خوبی برای حضور در این رقابتها داشت و تا تیمهای اعزامی به سانیا زودتر از موعد مقرر به این شهر رسیده و تمرینات واردوی خوبی داشته باشند.
وی ادامه داد:تیم ملی فوتبال ساحلی در کنار ۹ تیم دیگر اعزامی که جمعا ده تیممی شوند عازم این رقابتها شده و اتفاق مهم مزین شدن نام کاروان به نام شهدای مظلوم ناو دنا است تا بتوانیم انشالله به عنوان بخش کوچکی از ملت بزرگ ایران دستاوردهای خوبی برای در این رقابتها بدست آوریم.
گنجی خاطر نشان کرد:تاکنون اردوو وتمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و امیدواریم آنچه مدنظر سرمربی است در میدان مسابقه هممحقق شود وهر چند اولویت اول ما سلامتی بچه هاست، اما آنها با تمام توان به مصاف رقبا رفته و پیروزیهای خوبی کسب کنند و جا دارد از وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و مسئولین فدراسیون که به رغم شرایط سختی که بود بستر مناسبی را فراهم کردند تا تیم ملی فوتبال ساحلی در این میدان مهم شرکت کند و انشالله با اتحاد وهمدلی بتوانیم به عنوان بخش کوچکی از ملت بزرگ ایران، پرچم پر افتخار کشورمان را به اهتزاز در آوریم.