حفظ پایداری انرژی نیازمند نقش‌آفرینی ملی است

صدا و سیما جمعه 28 فروردین 1405 - 16:22
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در نشستی با حضور مدیران شرکت گاز استان اصفهان و منطقه دو عملیات انتقال گاز ضمن قدردانی از تلاش‌های کارکنان صنعت گاز در ایام جنگ بر نقش‌آفرینی ملی در حفظ پایداری انرژی، تأکید کرد.

حفظ پایداری انرژی نیازمند نقش‌آفرینی ملی است

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما ، سعید توکلی در نشستی با حضور مدیران شرکت گاز استان اصفهان و منطقه دو عملیات انتقال گاز بیان کرد: از تلاش‌های کارکنان شرکت ملی گاز ایران به‌ویژه همکاران شرکت گاز استان اصفهان و منطقه دو عملیات انتقال گاز در ایام جنگ تحمیلی سوم قدردانی می‌کنم.

وی پایداری جریان گاز در سراسر کشور با وجود فشار‌های روانی، اجتماعی و اقتصادی ناشی از جنگ را نشانه‌ای از بلوغ سازمانی، یکپارچگی و آمادگی بالای عملیاتی در شرکت ملی گاز ایران دانست و افزود: با توجه به شرایط اقتصادی ناشی از جنگ، مدیریت هزینه‌ها، برنامه‌ریزی متناسب با شرایط جدید و بازنگری در رویکرد‌های عملیاتی در بخش‌های مختلف ضروری است.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با تأکید بر ضرورت اجرای جدی برنامه‌های بهینه‌سازی مصرف و فرهنگ‌سازی در این حوزه گفت: نقش‌آفرینی مؤثر واحد‌های عملیاتی در زنجیره تأمین، انتقال و توزیع گاز و همچنین حوزه بهینه‌سازی مصرف باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.