ترامپ: از بازگشایی «تنگه ایران» متشکرم

خبرآنلاین جمعه 28 فروردین 1405 - 16:54
دونالد ترامپ در پیامی کوتاه که در شبکه اجتماعی تروت سوشیال منتشر کرد با نامیدن تنگه هرمز به عنوان تنگه ایران، از ایران به خاطر بازگشایی تنگه تشکر کرد.

به گزارش خبرآنلاین، دقایقی پس از بیانیه سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، مبنی بر آزادی تردد همه کشتی‌های تجاری از تنگه هرمز در پی آتش‌بس لبنان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی خودش، تروت سوشیال، از این اقدام استقبال کرد.

ترامپ در این پیام تنگه هرمز را «تنگه ایران» نامید.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا نوشت: «ایران همین الان اعلام کرد که تنگه ایران (تنگه هرمز) کاملاً باز و آماده تردد بدون مانع است. متشکرم!»

ترامپ: از بازگشایی «تنگه ایران» متشکرم

۴۲/۴۲

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.