صعود کارگرپور و شهمیری به دور حذفی

خبرگزاری مهر جمعه 28 فروردین 1405 - 16:54
دو سابریست کشورمان به مرحله حذفی کاپ جهانی ایتالیا راه پیدا کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، کاپ جهانی شمشیربازی در اسلحه سابر از امروز (جمعه) در پادوا ایتالیا آغاز شد. تیم ایران چهار سابریست در این رقابتها دارد.

طاها کارگرپور در جدول مقدماتی چهار پیروزی و دو شکست را ثبت کرد و با تفاضل مثبت ۹ راهی جدول اصلی شد. احدرضا شهمیری دو پیروزی بدست آورد و موفق شد به دور حذفی برسد.

نیما آقایی هم یک برد کسب کرد و از دور رقابتها کنار رفت و همچنین پارسا پورسلمان هم در بازی دوم خود مصدوم شد و نتوانست به مسابقات ادامه دهد.

بدین تریب در دور حذفی طاها کارگرپور در جمع ۱۲۸ نفر با عزیزبک از ازبکستان دیدار می‌کند و احمدرضا شهمیری در جمع ۲۵۶ سابریست به مصاف پائول رویره از فرانسه خواهد رفت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.