واشنگتن: اسرائیل از مناطق اشغالی در لبنان عقب‌نشینی نمی‌کند

خبرآنلاین جمعه 28 فروردین 1405 - 17:17
فرستاده ویژه آمریکا به لبنان و سوریه تاکید کرد که رژیم صهیونیستی از مناطق عملیات خود در لبنان عقب‌نشینی نخواهد کرد.

به گزارش خبر آنلاین، تام بارک، سفیر آمریکا در آنکارا و نماینده ویژه این کشور در لبنان و سوریه در حاشیه مشارکت در نشست دیپلماسی آنتالیا تاکید کرد که رژیم صهیونیستی از مناطق عملیات خود در لبنان عقب‌نشینی نخواهد کرد.

به نوشته ایسنا این مقام آمریکایی تصریح کرد: آتش‌بس میان اسرائیل و حزب‌الله «ابتدای راه» است.

باراک تاکید کرد که این مرحله، مرحله‌ای تاریخی در جهت صحیح است. پیشرفت بسیار کندی در حال رقم خوردن است و نتایج نیارمند زمان بیشتری است.

وی در پایان خواستار این شد که حزب‌الله در گفت‌وگوها و مذاکرات حضور داشته باشد.

۴۲/۴۲

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.