در این اطلاعیه آمده است: در پی اقدام نافرجام سودجویان برای برداشت غیرمجاز از خط لوله نفت خام در محدوده استان لرستان، با هوشیاری و حضور بهموقع نیروهای حراست، این عملیات خنثی شد و هیچگونه برداشت غیرمجاز مواد نفتی و حریق صورت نگرفت.
شرکت خط لوله و مخابرات نفت منطقه مرکزی کشور اعلام کرد: حادثه نشت از لوله اصلی انتقال نفت در پی اقدام نافرجام سودجویان رخ داد و در حال حاضر وضعیت این خط به شرایط پایدار بازگشته است.
به گزارش ایرنا، روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه مرکزی در خصوص حادثه نشتی خط لوله نفت خام صبح روز ۲۸ فروردین در محدوده استان لرستان اطلاعیهای صادر کرد.
در این اطلاعیه آمده است: در پی اقدام نافرجام سودجویان برای برداشت غیرمجاز از خط لوله نفت خام در محدوده استان لرستان، با هوشیاری و حضور بهموقع نیروهای حراست، این عملیات خنثی شد و هیچگونه برداشت غیرمجاز مواد نفتی و حریق صورت نگرفت.
بر اساس گزارشهای میدانی، با توجه به اینکه محل دستکاریشده توسط سودجویان دچار نشتی محدود نفت خام شده بود، با استقرار تیمهای فنی، عملیاتی و امدادی، بلافاصله اقدامات لازم برای مهار و کنترل آن انجام شد و شرایط در وضعیت پایدار قرار گرفت.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.