نمایندگان مقاومت لبنان: آتش‌بس لبنان نتیجه فشار ایران بود

خبرآنلاین جمعه 28 فروردین 1405 - 19:01
بلوک وفاداری به مقاومت لبنان اعلام کرد: مقامات لبنان با تسلیم شدن در برابر دیکته‌های آمریکا و انتخاب مذاکره مستقیم با دشمن صهیونیستی، لبنان را به مرحله‌ای بسیار خطرناک برای موجودیت خود به عنوان یک ملت مستقل وارد کرده‌اند.

به گزارش خبرآنلاین، بلوک وفاداری به مقاومت افزود: مقامات از تمام تعهداتی که به عنوان پیش‌شرط ورود به هرگونه فرآیند مذاکره اعلام کرده بودند، عدول کرده‌اند.

به نوشته ایسنا این بلوک تاکید کرد: توافق آتش‌بس باید مقدمه‌ای برای عقب‌نشینی اسرائیل باشد. آتش‌بس در درجه اول به دلیل فشار و تماس‌های ایران حاصل شد.

بلوک وفاداری به مقاومت تصریح کرد: محدود کردن آتش‌بس به یک دوره ۱۰ روزه با هدف باج‌گیری از دولت و تسریع روند مذاکرات مستقیم است که عواقب جدی و زیان‌باری خواهد داشت.

«وفاداری به مقاومت» تاکید کرد: حکومت خود و کشور را در برابر چالش‌های جدی قرار داده است و دیپلماسی و به اصطلاح مرثیه‌خوانی‌هایش نتوانسته جانی را نجات دهد یا از حمله‌ای جلوگیری کند.

۴۲/۴۲

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.