العربی الجدید به نقل از یک منبع ایرانی: آنچه ترامپ درباره توافق برای تحویل اورانیوم غنی‌شده اعلام کرده، بی‌اساس است

اقتصادنیوز جمعه 28 فروردین 1405 - 20:03
اقتصادنیوز: یک منبع ایرانی به العربی الجدید گفت:مذاکرات درباره مسائل اختلافی ادامه دارد. ساعاتی منتظر ماندیم تا از آتش‌بس در لبنان مطمئن شویم، سپس بازگشایی موقت تنگه را تا پایان آتش‌بس اعلام کردیم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از چندثانیه، یک منبع ایرانی به العربی الجدید گفت: اعلام بازگشایی موقت تنگه هرمز و آتش‌بس در لبنان بخشی از توافق آتش‌بس است.آنچه ترامپ درباره توافق برای تحویل اورانیوم غنی‌شده اعلام کرده، کاملاً بی‌اساس است.

این منبع ایرانی تاکید کرد: مذاکرات درباره مسائل اختلافی ادامه دارد. ساعاتی منتظر ماندیم تا از آتش‌بس در لبنان مطمئن شویم، سپس بازگشایی موقت تنگه را تا پایان آتش‌بس اعلام کردیم.

وی ادامه داد: اعلام بازگشایی موقت تنگه هرمز ربطی به مذاکرات جاری با واشنگتن ندارد.اجازه عبور از تنگه هرمز به کشتی‌های غیرنظامی و در مسیری هماهنگ‌شده با ما خواهد بود.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.