معاون دفتر پزشکیان: بازگشایی تنگه هرمز مشروط و محدود است/ بدعهدی کنند، بد می‌بینند

اقتصادنیوز جمعه 28 فروردین 1405 - 21:02
اقتصادنیوز: مهدی طباطبایی نوشت: بازگشایی مشروط و محدود بخشی از تنگه هرمز، صرفا ابتکاری ایرانی، مسئولیت‌آفرین و برای آزمون تعهدات قطعی طرف مقابل است. بدعهدی کنند، بد می‌بینند.»

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، مهدی طباطبایی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«لفاظی‌های توئیتری و اظهارات بی‌پایه دشمن، در جهت سلب احساس افتخار ملت ایران برای پیروزی‌های بزرگی است که در دفاع مقتدرانه کسب کرده‌اند. 

بازگشایی مشروط و محدود بخشی از تنگه هرمز، صرفا ابتکاری ایرانی، مسئولیت‌آفرین و برای آزمون تعهدات قطعی طرف مقابل است. بدعهدی کنند، بد می‌بینند.»

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.