تسنیم: اگر آتش بس در لبنان برقرار نمی‌شد، ایران آماده بود تا ساعت ۲۰ شب گذشته به اسرائیل حمله کند

اقتصادنیوز جمعه 28 فروردین 1405 - 21:47
اقتصادنیوز: یک منبع نظامی به خبرگزاری تسنیم گفت: ایران تصمیم گرفته بود که در صورت عدم اجرای تعهد ترامپ، ساعت ۲۰ شب گذشته به رژیم صهیونیستی حمله کند و همه مقدمات لازم برای این منظور آماده شده بود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، یک منبع آگاه نظامی گفت: پیگیری‌های مستمر مقامات ایرانی برای اجرای تعهد ترامپ به اعمال آتش‌بس در لبنان نهایتاْ شب گذشته به نتیجه رسید و رژیم صهیونیستی مجبور شد که آتش بس در لبنان را نیز بپذیرد.

 وی خاطرنشان کرد: ایران تصمیم گرفته بود که در صورت عدم اجرای تعهد ترامپ، ساعت ۲۰ شب گذشته به رژیم صهیونیستی حمله کند و همه مقدمات لازم برای این منظور آماده شده بود؛ به گونه‌ای که حتی لانچرهای پرتاب موشک نیز به حالت عملیات قرار گرفته بود تا اهداف از پیش تعیین شده را منهدم کنند. چرا که عدم اجرای این تعهد، عملا نقض کامل آتش بس محسوب می‌شد و صبر ایران نیز رو به اتمام بود.

 ترامپ حدود ساعت ۱۹ شب گذشته به وقت ایران اعلام کرد که آتش‌بس در لبنان برقرار شده است.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.